Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

FreemanOnTheLand η FMOTL



Αυτή είναι μια περίεργη σελίδα. Είναι απελευθερωτική. Δεν έχει διαφημίσεις για να σε πείσουν ότι πρέπει να αγοράσεις πράγματα. Δεν υπάρχει κουμπί «donation» γιατί δεν θέλω ούτε δεκάρα από τα λεφτά σου, παρόλο που δεν είμαι πλούσιος.

Αν και η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύ πολύ πλούσιος. Και αυτό γιατί έχω φίλους, τόσο πραγματικούς όσο και cyber. Αυτό είναι το μόνο που χρειάζομαι και θα χρειαστώ ποτέ.

Η αλήθεια επίσης είναι ότι αυτή η σελίδα είναι εντελώς απλή και κενή αισθητικής, τόσο που θα αναρωτιέσαι το γιατί κάθεσαι ακόμα εδώ. Θα σου πω εγώ το γιατί.

Βρίσκεσαι εδώ για να πάρεις το καλύτερο δώρο που εγώ και οποιοσδήποτε άλλος μπορεί να σου δώσει. Την ελευθερία σου. Την ελευθερία να είσαι ο εαυτός σου. Την ελευθερία να πάρεις την ευθύνη της ζωής σου στα δικά σου χέρια και (με την προϋπόθεση ότι δεν θα λειτουργήσεις εις βάρους της ελευθερίας κάποιου άλλου) να έχεις μια γλυκιά συνέχεια για την υπόλοιπη ζωή σου.

Εαν σας φαίνεται ενδιαφέρον η εισαγωγή κάντε τον κόπο και δείτε την συνέχεια στο blog 
http://www.fmotl.blogspot.com/
εγώ θα πρότεινα να είχατε μπεί ήδη χτές.

Για όσους γνωρίζουν είναι μετάφραση του http://www.fmotl.com/ στα ελληνικά. καλό site αλλα σου βγαίνει το μάτι να τα διαβάσεις και είναι λιγάκι χαμός. αν όμως κάποιοι θέλουν να δούν και κάτι παραπάνω να μπούν.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ κρατήστε το περιεχόμενο του σχόλιου σας σχετικό με το θέμα του άρθρου.