Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Η μελαγχολία του αναρχικού

Είναι ένα όμορφο πράγμα το να βρίσκεις τον εαυτό σου σε μια κατάσταση όπου σε αφήνει ήσυχο ένα κράτος που θεωρείς τρελό, και δολοφονικό. Η στιγμή της προσωπικής χειραφέτησης όπου κάποιος δεν συμβάλλει πλέον άμεσα μέσω της φορολογίας του εισοδήματος, (ανεργία) είναι πανέμορφη. 

Αυτό που χρειαζόμαστε περισσότερο, είναι οι ήσυχες και ήρεμες στιγμές, όπου είμαστε σε θέση να ενεργούμε παράλληλα με τις πεποιθήσεις μας.
 
Μερικές φορές το μόνο που χρειάζεται είναι να πούμε ευγενικά στο άλλο άτομο:  

"Ειλικρινά λυπάμαι για την παρεξήγηση, αλλά δεν μπορώ να ακολουθήσω αυτούς τους κανόνες. Είμαι ένας ελεύθερος άνθρωπος.".
 

Είμαστε τυχεροί στο δυτικό κόσμο, στο ότι μπορούμε να εκφράσουμε όποιες ιδέες θέλουμε, και επίσης να υποφέρουμε από τις συνέπειες - επειδή σε ορισμένες περιπτώσεις, το μόνο μέρος για ένα τίμιο άτομο σε αυτήν την κοινωνία της βαρβαρότητας, είναι η φυλακή.
 

Ποτέ μην τους αφήσεις να σε πείσουν ότι το παράδειγμα "τους" είναι το "σωστό"  
- αυτό είναι κάτι που το συνθέτει ο καθένας στην πορεία.

Υπάρχουν πολλά πράγματα που άλλοι άνθρωποι μπορεί να ζητήσουν από μένα, αλλά αν αυτό το κάτι είναι στο κεφάλι μου παράνομο, ή ξεπερασμένο, θα πω όχι - η ζωή μου είναι δική μου - μπορεί να στραφείτε με σωματικά ή ψυχολογικά βίαιες πράξεις εναντίον μου, αλλά θα παραμείνω σταθερός στις πεποιθήσεις μου - είμαι αυτό που είμαι, το ίδιο και εσείς - μην μου επιβάλλεστε, και να μην επιβάλλεστε σε άλλους.

Σε έναν κόσμο όπου οι καλοί άνθρωποι πεθαίνουν σαν τα σκυλιά και οι γυναίκες είναι συχνά θύματα βιασμού και καταπίεσης, αγωνιζόμαστε για έναν καλό αγώνα, αυτόν της αποδοκιμασίας, αυτόν της άμεσης δράσης.

Στο χρόνο που σας πήρε να διαβάσετε αυτό το κείμενο 21 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από τη φτώχεια και από ασθένειες σχετικές με την πείνα.
 

Η Αστυνομία της Αγάπης καλεί για μια πιο αργή ζωή, και μια επιστροφή στη φύση.
Μόνο σε μια κοινωνία ίσων, χωρίς ηγέτες και καμία ιεραρχία, είναι δυνατόν να υπάρξει η αληθινή αγάπη.

Η Αναρχία είναι Αγάπη

Το κομμάτι στο βίντεο που ακολουθεί είναι η διασκευή του "Asleep" των The Smiths απο την Emily Browning, επιβραδυνόμενο κατά 21%, είναι η ίδια αναλογία μεταξύ του οξυγόνου σε σχέση με τα άλλα αέρια που αναπνέουμε.



Τα λόγια είναι από την περιγραφή του ίδιου βίντεο, (εκτός απο ένα κομμάτι που παρέλειψα επίτηδες) και υποθέτω είναι πνευματική ιδιοκτησία του Charlie Veitch, ενός ατόμου που εκτιμώ απεριόριστα και με έχει επηρεάσει πολύ. Η Αστυνομία της Αγάπης (γνωστή και ως Love Police) είναι επίσης ιδέα του.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ κρατήστε το περιεχόμενο του σχόλιου σας σχετικό με το θέμα του άρθρου.