Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Είμαι τρελός.

Είμαι τρελός.
Είμαι τρελός απλά και μόνο επειδή σκέφτομαι διαφορετικά,
αυτό και μόνο αρκεί.
Είμαι τρελός επειδή νιώθω πως πνίγομαι και το λέω,
δεν το κρύβω λες και είναι ντροπή.
Είμαι τρελός επειδή ζητάω βοήθεια όταν την χρειάζομαι,
και την δίνω όποτε μπορώ.
Είμαι τρελός επειδή προσπαθώ να λύσω τις διαφορές μου συζητώντας.
Είμαι τρελός επειδή σέβομαι την ύπαρξη του συνανθρώπου μου,
και δεν σέβομαι όποιον δεν την σέβεται.
Είμαι τρελός επειδή καταλαβαίνω το νόημα της φράσης:
"Η ελευθερία απαιτεί προσωπική υπευθυνότητα.",
πως όλοι είναι υπεύθυνοι τόσο για αυτά που κάνουν
όσο και για αυτά που δεν κάνουν.
Είμαι τρελός επειδή γουστάρω να μορφώνομαι, όχι να εκπαιδεύομαι.
Είμαι τρελός επειδή θέλω να κάνω έρωτα, έρωτα ρε, έρωτα όχι σκέτα σεξ.
Είμαι τρελός επειδή δεν είμαι οπαδός κάποιας αθλητικής ομάδας,
απλώς αθλούμαι γιατί μου αρέσει και γυμνάζομαι για να κάνω καλό στο σώμα μου.
Είμαι τρελός επειδή δεν ανήκω σε κάποια κομματική παράταξη
μιας και δεν συμφωνώ με καμία από τις υπάρχουσες,
αλλά ασχολούμαι με τα πολιτικά καθημερινά μιας και με επηρεάζουν.
(Ναι, γίνεται κι αυτό.)
Είμαι τρελός επειδή δεν πιστεύω σε καμία θρησκεία,
κυρίως επειδή τις περισσότερες τις διάβασα ολόκληρες.
Ούτε όμως αποκλείω την ύπαρξη του θεού, ότι και να σημαίνει αυτό,
απλώς αμφισβητώ την ύπαρξη του λόγω έλλειψης αποδείξεων.
Είμαι τρελός επειδή δεν βάζω το μυαλό μου σε έτοιμα καλούπια
αλλά προσπαθώ να το αφήνω ανοιχτό κι ελεύθερο να σκέφτεται.
Είμαι τρελός επειδή δεν σέβομαι μόνο τους ανθρώπους αλλα και τα υπόλοιπα ζώα,
και όλες τις υπόλοιπες μορφές ζωής,
και καταλαβαίνω την θέση μου ανάμεσα τους,
Είμαι τρελός επειδή σέβομαι ακόμα και τον κόσμο στον οποίον γεννήθηκα,
την πραγματική μου πατρίδα, την Γη,
ολόκληρη την Γη, όχι επιλεγμένα κομμάτια της,
και θέλω να μην μολύνεται και να μην καταστρέφεται
επειδή με την σειρά μου μολύνομαι και καταστρέφομαι κι εγώ.
Είμαι τρελός επειδή ενδιαφέρομαι για το μέλλον, όχι μόνο για το σήμερα.
Και χαίρομαι που είμαι τέτοιος τρελός, είναι υπέροχα,
είναι, θα έλεγε κανείς, ευδαιμονικά.
και έψαξα και βρήκα κι άλλους τρελούς σαν εμένα,
και δεν είμαι πλέον μόνος.


Και πάνω απ' όλα είμαι τρελος
γιατί εσένα,
εσένα τον "φυσιολογικό",
εσένα που σε χτυπούν και δεν βγάζεις άχνα, που δεν αντιμιλάς,
εσένα που λύνεις τα προβλήματα σου χτυπώντας άλλους,
πάντα άλλους, διαφορετικούς απο σένα,
εσένα που δεν βοήθησες τον διπλανό σου ποτέ,
εκτός αν είχες προσωπικό συμφέρον,
εσένα τον άρτια εκπαιδευμένο και τον ηθελημένα πλήρως αμόρφωτο,
εσένα που θα πας στον πόλεμο να σκοτωθείς για συμφέροντα άλλων,
κατηγορώντας τους κιόλας που σε φέρανε σε αυτήν την θέση,
μαλάκα, έ μαλάκα,
εσένα που βγάζεις την ουρά σου απ' έξω
λες και δεν φταίς που δεν αντέδρασες νωρίτερα
ή ακόμα και που τώρα, μετά απο τόσα σκατά δεν αντιδράς ορθολογικά,
μιας και ποτέ δεν έμαθες να το κάνεις
εσένα που προτιμάς το σεξ χωρίς συναίσθημα,
εσένα, τον οπαδό, το κομματόσκυλο,
τον δογματικό θεϊστή,
εσένα που χρειάζεσαι κάποιον άλλον για να σου πει την γνώμη σου,
ήμαρτον δηλαδή,
το σιχαμένο κτήνος που βασανίζει και σκοτώνει ανθρώπους και άλλα ζώα για ευχαρίστηση,
και που όλο μου το είναι θέλει να σου κάνει τα ίδια ακριβώς,
εσένα που καταστρέφεις και μολύνεις τον μοναδικό πλανήτη
στον οποίον θα είσαι για όλη σου την ζωή
και που ως φυσιολογικότατο σύμπτωμα
ψοφάς κατα χιλιάδες απο τον καρκίνο
και αφήνεις τον πλανήτη σκατά για εσένα, τα παιδιά σου,
και τις επόμενες γενιές, όσες υπάρξουν τέλος πάντων με τις μαλακίες σου,
εσένα λοιπόν που οδεύεις με μαθηματική ακρίβεια
προς την αυτοκαταστροφή σου
εσένα λοιπόν,
αντί να σε αφήσω να φας τα συμπτώματα των πράξεων σου στην μάπα
εγώ θέλω να σε βοηθήσω.
Για αυτό είμαι τρελός.
Επειδή είμαι άνθρωπος με ανθρωπιά, με αυτοσυγκράτηση, με λογική.
Και επειδή εσύ δεν είσαι έτσι.
Για αυτό και μόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ κρατήστε το περιεχόμενο του σχόλιου σας σχετικό με το θέμα του άρθρου.